כיבוד הורים: ח"כ אייכלר דרש לאשר כניסת הורים מחו"ל לביקור ילדיהם

איתי גדסי No Comments on כיבוד הורים: ח"כ אייכלר דרש לאשר כניסת הורים מחו"ל לביקור ילדיהם

בוועדת הפנים של הכנסת דרש ח"כ ישראל אייכלר, לאשר להורים יהודים שאינם תושבי ישראל, להיכנס לישראל לקראת החגיםף בכפוף לבדיקת קורונה, לדבריו: "ישנם הורים שלא ראו את ילדיהם מעל חצי שנה"

ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר דרש ממשרד הפנים במליאת הכנסת לאפשר ביקורי משפחות מחו"ל אצל הוריהם המבוגרים בארץ אחרי חצי שנה שלא ראו אחד את השני. הוא סיפר כי "ישנם הורים קשישים מחו"ל שרוצים לראות את ילדיהם תושבי הארץ אחרי חצי שנת סגר בין המדינות ולא מאפשרים להם".

לדבריו, "ישנן משפחות שכל המשפחה ישראלית עם דרכון ישראלי, ורק האבא אינו ישראלי, אבל הוא יהודי כשר וזכאי חוק השבות, ובכל זאת מונעים ממנו כניסה לישראל. זאת בשעה שמביאים גויים מכל היבשות עם בדיקות מתאימות. אותן בדיקות ניתן לעשות גם ליהודים שאינם אזרחים ישראליים".

ח"כ אייכלר דרש "לשנות את ההנחיות באופן כזה שיהודים יוכלו להיכנס ארצה ולבקר את בני המשפחה, בכפוף לבדיקה בריאותית כמובן. יש דרכים לעשות זאת, בלי למנוע כניסה באופן שרירותי. מדינת ישראל צריכה להפסיק להתייחס ליהודי התפוצות בעוינות".

בסיום דברי אמר אייכלר כי "רק היום חתמנו על מכתב לראש הממשלה ומשרדי הבריאות והפנים בבקשה לאפשר נסיעה לימים הנוראיים לחו"ל. באותה מידה אנו צריכים לפנות לראש הממשלה, שר הבריאות והפנים ומרשם האוכלוסין המעניקים אישורי כניסה, לקבוע הנחיות בריאות ובדיקות מתאימות במטרה לאפשר כניסת יהודים לארץ הקודש בימים הקדושים בצורה בריאה ובטוחה".



0 תגובות